fredag 10. september 2010

I gang igjen

Ja, den som venter på noe godt venter ei forjeves.
Eller noe sånt.
Ja, da er hue på tur og hormoner på topp- hurra.
Jeg må si at jeg vel snart ikke husker hvordan det å være normal.
I den forstand jeg er normal da, jaja.....hehe

Men hva gjør man vel ikke for at ting skal ordne seg.

I dag har jeg vært på apotek raid.
Det vil si at de tingene jeg skal ha er ikke på et og samme sted.
Først hente ny resept da de vil at jeg skal ha i meg litt ekstra piff før jeg tar ut eggene.
Så til et sted der de har 1 av 3 ting.
Det er jo greit, og de kan jo bestille.
Hmmmm, hadde det vært så enkelt.
Jeg trenger den ene tingen i dag til kl 17 og den andre til søndag kl 20.

Hvorfor tider?
Jo, med prøverør er alt på tidspunkter når man tar tid.
Tidene mine for tiden er :
07-12-17-22.
(og ja, kl 07 i helgene også)

Vel, da er det og sjekke data og ja, de har kl 17 i drammen sentrum.
Hurra, kanskje de har kl 20 søndag der og????NEI, men den er på liertoppen.....
Så da er det bare å kjøre i vei.
Innom der og innom her.
Og huske det ekstra som skal leveres her og der.....

Men alt ordner seg så lenge man har post-it lapper.
Takk og lov for den smart assen som fant på de, han trenger alle pengene han får fordi han var så smart.Digger han.

Billetter til båt er kjøpt, kan anbefale speed way, men denne gangen har vi reservert plasser med mat.....
Og vi har funnet et sted og være i Danmark, og det var ikke heller så enkelt.
I Århus er det en stor samling så alle hoteller er opptatt.Også der vi likte oss så bra sist :(
Men litt utenfor lå det et sted som vi håper passer.
Jeg kommer tilbake til det stedet når vi har kommet dit, dere får vente i spenning.

Så da er det bare å slappe av i helgen og vente på at tiden går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar