onsdag 22. september 2010

Hermetisk pærer og langt hår

Ja, slik går dagene.......sakte, men sikkert.
Det som en liten prøve dette her også får man ikke vite før om lenge om man klarte seg heller ikke.

Her om dagen prøvde jeg noe nytt: å lage hermetiske pærer.
Jepp, må jo trene på husmor rollen.
Hvordan det ble er jeg litt usikker på, må jo vente til vi prøver å spise de eller jeg ser at pærene i glasset ikke ser bra ut lengre. Da vet jeg at det ikke gikk. Men jeg har troen på at det gikk som det skulle.

For at jeg ikke skal stresse så satt jeg stille så og si i hele går.
Hvorfor?
Jo, da fikk jeg langt hår. Jeg er den typen som ikke er så flink til å vente på ting. (må vel si at på visse områder er jeg rå)
Og jeg hadde lyst til å gjøre noe med håret, å siden jeg ikke hadde lyst på kort hår helt ennå så ble det mottsatte: langt.
Ikke kjempelangt, men det ble jo lengre. Fint lengre hår, og det ser naturlig ut.
Tusen takk snuppa mi som gjorde dette, takk takk. Jeg er kjempe fornøyd.
Dette er før vi startet.
Og her er det etterpå, kult ikke sant?
Etter dette hadde jeg en flott kveld sammen med verdens beste storesøster.
Vi prøvde ny mat og var enig om at vi har smakt bedre, men man må prøve for å vite.
I dag er en ny dag og vi får se om jeg får denne til å gå avsted, sakte og rolig.......

1 kommentar:

  1. Kjempefin ble du!!
    Tøff som tør å gjøre så mye med håret ditt!! :)
    Helene

    SvarSlett