torsdag 16. september 2010

Magisk

Ja,man kan jo kalle det.
Mener nå jeg da.

I dag har jeg sett på en skjerm mine befrukta egg, hvor mange har gjort det??
Noe å fortelle barna, hehe-"jeg så deg da du ikke var mer enn et egg".
Artig vits i påsken.......haha

Neida, litt seriøs nå.
Men for meg er det så utrolig hva vi egentlig er en del av.
De klarer å ta ut egg og befrukte det utenfor kroppen vår.

Og de klarer å se om det er befruktet og hvor mye det deler seg.
For deretter og sette de inn igjen i kroppen. Helt rått syns nå jeg da.
Og det er ikke store tingene man jobber med her. Bitte bitte lite.

Så nå er det bare å vente litt til igjen.
Herregud,jeg kommer til å bli verdens mester i venting.
Kanskje jeg skal starte et mesterskap i venting?
Ligger i trening nå for tiden....

Avsluttet i dag med akunpuntur, og det var en positiv ting som jeg helt klart har troen på.
Alt er nok med på å gjøre dette til et positiv forsøk med positiv test til slutt-
Man må jo bare ha positive tanker, kun det som gjelder nå...

Og er jeg og min mann lengre sammen alene så har vi startet med både et og flere firma med noen helt utrolige ting.
Blir endel useriøse samtaler, men gøy har vi det.

Utrolig bra sted og med utsøkt mat, selv om vi ikke alltid vet hva vi spiser da.
Men godt er det og det er jo det som er viktig.
Synd at de andre gjestene som er her er 2 genrasjoner eldre enn oss, men det er rolig her.....

Så da fortsetter jeg med å trene på å vente...........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar