tirsdag 14. september 2010

Går det bra?

"Går det bra?"

For et latterlig spørmål.
Her ligger jeg og har fått morfin for at man ikke skal ha det for vondt.
Har et eller annet inni meg som man stikker inn i huden min med.

"Joda,etter situasjonen går det ok".
Gjør det vondt? Ja, det er ikke det jeg kaller ok, men smertestillende er funnet opp for å brukes. Men legen er flink han og har nok gjort det før og de er jo hyggelige mennesker.
De syns svaret var bra, for man kunne hatt det MYE bedre.

Alt gikk som det skulle og man fikk ut det man skulle.
Så nå er det bare å vente til i morgen for å høre om det har gått slik man vil og at alt er perfekt. Det er i morgen den ekle tlf samtalen er. Tenk om det ikke har gått bra? Da er man ferdig allerede og man kan reise hjem uten noe som helst.

Men det skjer jo ikke, man skal være positiv og tenke at det går i riktig retning. Det er riktig holdning det....det har jo gått bra.

Vi bor på et gods og det er bare så fint her, jeg ønsker meg et slikt et hjemme.
Bare slippe å vaske det og holde det ved like.
Store flotte rom med speil og malerier, skal se om jeg får tatt noen bilder som jeg får lagt til ved en senere anledning.
Men utrolig fint her, også så stille. Det er digg det, ingen trafikk og lyder natten lang, bare en ku eller noen andre dyr... slike lyder det er på landet.

På tide med litt søvn og glede seg til frokost, for middagen var fortreffelig.
Skulle jo bare mangle på et slikt flott sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar