lørdag 25. september 2010

tikk takk tikk takk

Joda, en dag er ferdig og en ny er på vei.
Sakte, men sikkert går dagene og man får jo dagenen til å gå på et vis.Når man ikke gjør noe så skjer det jo ikke så mye heller.
Men jeg har begynt så litt med noen av de MANGE prosjekter jeg har liggende. Og nå er jeg blitt ferdig med 2 stykker.

Det første er mine første sokker,lange. De var egentlig beregnet til meg, men når de ble ferdig så passet de min mann. Noe sier meg at jeg strikket litt for løst.
Det andre prosjektet er en haremsbukse som alt for lenge har ligget i biter i stua, til min manns frustrasjon.
Så i dag måtte jeg gjøre den ferdig og den passer!!Alltid like artig det der, for jeg er ny i sy verden...

Så i kveld kan jeg ta pause for en stund, for jeg skal visst rydde i kjelleren. Eller se hvor ting skal ligge siden jeg ikke skal løfte, men noe får vi nok gjort i kveld.
Så hva skal neste prosjekt være tro????



1 kommentar:

  1. Tipper Jørgen er ganske så fornøyd med at de passet han og ikke omvendt jeg!! ;)
    Kjempefine var de! Driver å lurer på om jeg skal lære meg å strikke jeg også, kan bare hekle og alle sier det er lettere å strikke?
    lykke til med nest eprosjekt iallefall :)

    Hilene Helene

    SvarSlett