lørdag 27. februar 2010

Helge koz

Hmmmmmmm,endelig helg igjen.

Helgen startet med 60 min spinning med video.Artig med gamle musikkvideo`r når man skal først sitte på denne sykkelen.Man glemmer litt tid og sted.

Bonusen var at instruktøren hadde lagt inn helten min, Bon Jovi .
Sorry gutter, men det der er skikkelig mannfolk (sikle). Han hadde lurt meg i dag og, alder ingen hindring....
Så da gikk jo timen så mye enklere og helgen begynte perfekt for min.
Da hjelper det jo litt med en god middag og Gull til Norge på stafetten.
Fortjent.
Følte med Sverige da de skjøt seg helt bort, det var ikke fortjent.
De hadde fortjent sølv plassen.
......
Nå har jeg kommet meg opp og koser meg med en god kopp kaffe før jeg skal avgårde og trene litt styrke.Må til det også.
.......
Etter det blir det latter og kos i bursdag, gleder meg til det og.
Alltid koz når man samler familien.
Den største utfordringen er jo alt det gode som blir servert i slike forsamlinger, men jeg skal prøve å bregrense med, litt hvertfall.Trenger jo ikke å gå helt amok.
........
Så etter det så får man se hva tiden bringer.............
God helg til alle andre der.
.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar