tirsdag 23. februar 2010

Hvor mye kan man rekke på en dag?

Dette blir en kjap blogg, men jeg sitter nå og er litt imponert over hva man presser inn på en dag.

Dagen i dag startet med morgen-spinning i 45 min kl 6.30, litt frokost før jobb kl 08.00

Kl 15.30 har man vært på jobb og skal være med på ski tur ved landfalltjern.
Det ble en ca 13km tur med litt variende føre.
Men som jeg sier: "Heller bra at det ikke glir så bra nedover enn bakglatte ski".
Flott tur, tusen takk for bra selskap.

Kl 18 er man på vei hjem for å skifte,løpe gjennom dusjen og ta med kake til årsmøte (denne ble laget dagen før).

På årsmøte fra 18:45 til litt over 21:30.
Veldig bra gjennomført og artig at man får til ting sammen.

Så hjem for å se at det ser helt bomba ut på benken så man rekker og og ta ut og sette på ny oppvaskmaskin.

På pc`n for å betale regning og sende et par mail.

Og for å avslutte måtte jeg jo blogge at jeg hadde klart det.

Morgen dagen ser litt tom ut ennå for meg.
Bare jobben......hmmmmmmmmmm ikke normalt, men kanskje det er like greit?

Da sier vi natta og kaster oss i senga, håper bare at man får sove etter at man har drukket nesten 1 kanne kaffe på møte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar