lørdag 20. februar 2010

Dyrt å gape

Jepp, det er den tiden igjen.
Man mottar en lapp i posten der det står at man er ønsket til tannlegen.
Brrrrrrrrr.......jeg liker ikke tannleger.

Hvorfor?
Hvis jeg sier ordet "skoletannlegen" er det nok flere som er enig at de har ødelagt mange mennesker.
Det er disse som syns at pain er gøy, hvertfall på små vettskremte barn.
Husker den tiden da det var tid for at alle skulle til tannlegen.
Jeg var en av de heldige som hadde etternavn som begynte på U,
så jeg måtte vente så og si til slutt.......
Alltid like skummelt når det banket på døren og tannpleieren kom inn.

"Da skal vi telle til 3 så er vi ferdig."
Morsom du eller, det er ikke slik man teller til tre.

Det skal være slik man tellle: en-to-tre.

Ikke slik: ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn-tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg trrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

HALLO
Kan man ikke si at vi teller til ti for det er jo det det blir.
Hvertfall når man finner ut at det holdt ikke så vi tar det en gang til.

Så når jeg endelig slapp å måtte til tannlegen, sluttet jeg med det i ca 7 år.
Da begynte jeg å bli såpass voksen at jeg skjønte at det var jo meg det gikk utover og ikke tannlegen.
Så jeg mantet meg opp og fikk bestilt time. Så nå får man innkallelse hvert år.

Det er jo greit at de gjør det for jeg hadde nok ikke bestilt time hvert år..

Jeg overlevde i år også.
Og bonusen er setningen:

NULL HULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thank you colgate og tannbørsten, vi er et bra team.

Men gleder blir fort borte for det er jo en dyr setning det også.
"Det blir 550 kr. Kort eller kontant?"

HALLO......jeg var der i ca 25 min...
Nå skjønner jeg jo hvorfor folk blir tannlege.
Men det hadde nok hvert dyrere
om jeg måtte få han til å telle til tre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar