torsdag 11. februar 2010

Ski tur med god venn og hunder

Hvem sa at skitur også kan være avslappende?
Det er bare å ha med seg 2 stk hunder som synes at det er sååååååå artig og løpe og løpe.

Turen gikk til spiraltoppen og det visste seg at verken jeg eller mitt følge hadde vært der på ski før så det ble dobbel jomfru tur!
Men det var jo lys der så da er det jo ikke noe farlig i det helle tatt.

Festet ski til sko og var klare, ikke så klare som de som ikke skulle ha ski og det merket vi rimelig kjapt.
En-to-tre, løpppppppppppppppppp, sistemann er en fis.
Så da er jo ikke oppoverbakker noe stress heller da man har ekstra dra hjelp.

Hva har jeg lært i dag?
* Det går noen ganger alt for fort og jeg har ikke stopp knapp på ski.
*Ordet JA betyr fort og ordet ROLIG har ingen betydning enn for meg.
*Staver kan være veldig skumle, men det ikke så skumelt som å måtte krysse ski som er i ro.
*Det er vondt å ramle på dette harde føret her og jeg kommer til å ha vondt i skinka i morgen.
*Fart med hund er gøy......

Det som virket som i all evighet viste seg å være en time, men vi var ute og vi ble varme.
Dette fordi det var mest oppover til slutt.
(merk: gå andre veien neste gang.)

Så nå ligger et stykk hund rett ut etter å ha dratt matmor på ski
og jeg skryter av å ha gått på ski, for jeg var ute og beveget meg.........
jeg gjorde det!

Takk for flott selskap og flotte løyper.

Beklager til alle de som ikke liker hund i skisporet, men slik er det bare.
Lufta er for alle og det er mye jeg ikke liker også som jeg må godta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar