onsdag 10. februar 2010

ACTI REGULARIS

Alle har vi hørt om den fantastiske youghurten med utrolige acti regularis.
Jeg ble jo nysjerrig og måtte prøve å finne ut hva egentlig dette er..... eller ikke.

Søkte på wikipedia og jeg fikk meg årets overrakelse.
DEN FANT INGEN TING!!!!

Jeg føler meg lurt og kommer vel ikke til å løpe i butikken for å kjøpe den youghurten der med det første.
Den er nok go for magen, men det er nå alle andre youhurter også.
Selv om de ikke har alle de fancy navnene.

Nei, noen ganger blir det for mye i reklame og jeg synes synd på alle de som går 5 på alt som blir sagt. Gla jeg ikke bor i statene for der tror jeg de har de meste for salg.......

Men alt er til salg - for den rette prisen.
Eller hva????

2 kommentarer:

  1. Ja, sant! Jeg fant ikke noe jeg heller. Men da jeg oversatte en engelsk side pipa en annen lyd. Skal vi se: google acti regularis og sjekk ut nr 4, trykk på oversett :) Om de har funnet det på eller ikke må vel være opp til enn hver å finne ut av :)

    SvarSlett
  2. Jeg tror det bare er et annet navn på bakterien Bifidobacterium Animalis eller noe. Det var i hvert fall det jeg fant da jeg googlet. :)

    SvarSlett