onsdag 29. desember 2010

o jul med din glede

Ja, da er den tiden over og nissen kan ta seg en pust i bakken. Han var flink i år også.Klarte alt han skulle til riktig tid.
Var gla da jeg så at han hadde rukket å vært innom på natten og fylt opp julestrømpen. Var litt redd en stund at han hadde glemt det, men ikke nissen nei.
Han hadde fått med seg alle ønskene mine i år også.

Så nå er det Hellstrøm mat i nye kjeler. Digg digg, må bare stupe i det.
Jeg er kjempe fornøyd og hadde en super dag. Med masse god mat og drikke. Og mennesker som jeg setter veldig pris på. Takk for at dere hjalp til å gjøre kvelden koselig.

Neste dag var det hjem til pappa og mere mat og drikke. Og sang...Ja, det kan ta litt av når den gjengen samles, men artig er det da....
Stappet på nytt så bar det hjem til sofan.

Nå har man jobbet et par dager og man har fått i seg mere mengder mat....
Gleder meg til nyåret og at man kan begynne med blanke ark og litt sunnere mat.

Ikke det at jeg kommer til å bli noe mindre, men det er jo bare koz og jeg gleder meg til å vagge rundt.....

Så til dere som jeg ikke ser før neste år.

GODT NYTTÅR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar