tirsdag 21. desember 2010

Fyrer med ved

Ja, det er vinter i Norge og da må man fyre med ved.
Så hva gjør man når man er tom for ved og man skal egentlig ikke løfte noe særlig.....hmmmm.
Da må man komme opp med med noen gode ideer.

Så jeg tok på meg varmedress og satte på kløv på hunden.
Så bar det avsted, for vi har jo ved ute så da må man bare gå noen turer da. Hunden fikk med seg 6 kubber og jeg fikk med meg ca 8 kubber som jeg dro etter meg. Utrolig hva en blå ikea pose kan brukes til!

Og det blir jo noen kubber når man går 2 ture....jeg måtte glise når jeg tenkte på hvordan dette så ut, men vi fikk litt luft og jeg fikk fyr i peisen.

Og når man er så og si ferdig så kommer mannen hjem.... kunne ha ventet litt så hadde sikkert han gjort det, men jeg fikk bevist at jeg klarer meg uansett.....selv om han gliste og syns at jeg har noen utrolige ideer.....men jeg fikk tak i ved uten å løfte tungt og det var jo meningen.

At vi fikk frisk luft var jo bare en bonus.

Gleder meg til jul, nå er det ikke lenge igjen.
Er så spent på hva nissen kommer med, for jeg har jo ikke sett noe til den kalenderen.
Og det er jo blitt nevnt nesten hver dag så han kunne ha ordnet på dette for lenge siden.

Det beste er vel at jeg er ferdig med alle gaver.
Mangler og få vasket i huset, men min kjære har fri et par dager før jul så jeg regner med at han kan hjelpe meg med det, eller er det helt feil av meg og tenke??

God Jul om jeg ikke stikker innom før dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar