mandag 3. januar 2011

Her er mitt kontonr....

Ja, da var det nytt år og det er nye muligheter....
Og jeg sitter jo igjen med en haug av tanker og meninger......

Vi hadde en veldig koselig kveld med gode venner og god mat. Atmosfæren var behagelig og stemningen var varmt og koselig.

Klokken nærmet seg tolv og vi gikk ned for å se bedre på rakketene....
Bang....smelll...lys...hyl...pip....smell....bang....hyl...hvin...sterkt lys og lyder...
Jeg skal være ærlig og si at jeg er nok ikke den som syns at rakketer er noe særlig. Dyrt og bråker for det meste, men det er jo en fin måte og feire det nye året. Gi meg et stjerneskudd og jeg er fornøyd....
Det som er trist er jo at det er så mye å prøve og se at man egentlig ikke alltid får med seg de som er flotte og se på, for det er mange som er flotte og se på....

Også slår det meg: Her er det penger rett opp i værs...rett og slett. Det er jo egentlig latterlig, her hyler folk om at det er finans krise og at man skal spare og ta det rolig......
Helt til den siste dagen i året, da skyter vi opp alt sammen....jada...........
Så hvis noen sliter med at det er for mye på kontoen når det nærmer seg nyttår så skal jeg gi dere kontonr mitt så skal jeg lage lyder når jeg bruker de.......Det er jo så og si det samme, bare at jeg blir mye gladere......

Når vi er på vei tilbake etter at alle er ferdig med pakkene sine så kan man klart se hvem som har hjemmefest, det er de som er litt for fulle og har glemt klokka....
Hallo, når klokka er nærmere et så syns det at du er for sent ute.
Og da tenker jeg:
Hvor mange er det som går inn i det nye året med at de ikke husker noe, ligger å roper på skogens konge, krangler med bestevenn/kjæresten.
Det er jo litt trist at man ikke husker den første dagen i det nye året....men artig for meg.

Så til alle sammen

Godt nytt år!!!
Måte 2011 bli et flott år med masse gode minner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar