onsdag 7. mars 2012

Barn og mat

I dag må jeg si at jeg er stolt av meg selv.
Jeg har fått vasket og ryddet i heimen. Og dere med små barn vet jo sikkert at det å kunne få vasket ALLE gulv med en gang, det skjer jo ikke alltid.
Jeg har funnet ut av man begynner der det er verst også ser man hvor langt man kommer. Og i dag rakk jeg alt.

Jeg må takke de to små for at de er så snille og sover lenge ute, selv i dette møkka været. Men så lenge de har nok klær og ikke blir våte er det jo så deilig for dem og ligge ute i den friske luften, og jeg får gjort ting inne.

Jeg rakk og sette meg ned og kom over en blogg som jeg vil gi dere. Eller, det er den ene artikkelen som hun  har skrevet som jeg liker godt.
Sjekk ut denne: http://www.piasverden.com/2011/06/baby-vanlig-mat-spising-og-grising.html
Utrolig bra og så sant som hun skriver. Vi voksne må tørre og la barn få lov til ting....
Og kanskje får man seg en så aldri så liten overraskelse over hva de små egentlig kan.

Ha en fin dag videre, jeg må begynne på middag til de små og de store.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar