lørdag 25. februar 2012

Kjørepose

Jeg liker å ha et lite håndarbeid å holde på med, men denne gangen ble dette mye større enn jeg hadde tenkt meg.
Var så heldig at jeg fikk en pose med restegarn og siden jeg hadde sett ei venninne av meg hadde strikket en flott kjørepose sin sin baby, tenkte jeg at det måtte jo gå fort...

Fant denne oppskriften og begynte.
Jeg laget den noe lengre da jeg hadde en fra før og tenkte at det var smart at de var like lange, slik at tvillingene kan bruke de like lenge.

Jeg laget heller ikke til knapper, men skal sy på glidelås, mye raskere.

Men dette tok tid, jeg strikket og strikket og strikket og strikket og strikket og strikket og strikket og strikket og strikket og strikket og strikket..... dere skjønner tegninga?

Men nå er den endelig ferdig og jeg legger ved et bilde.
Det er restegarn så da blir det masse forskjellige farger.
Et fint prosjekt, men veldig glad for at den er ferdig.

Så da er det jo bra at man kan se at det er pluss grader på gradestokken.Håper den passer til neste år så det ikke er helt forjeves arbeid.
Nå skal jeg ha noen små prosjekter før jeg sikkert går på en smell igjen og har et stort et.......

Ble fornøyd med resultatet og det er vel det viktigste, eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar