torsdag 10. november 2011

1-0 til mannfolka

Ja,nå tenker dere sikkert at jeg har gitt opp alt som heter trening siden det ikke har vært noe snakk om dette på en stund.
Men NEIDA, her kommer det seg sakte men sikkert.

Og en enda mer positiv nyhet er at mannen i huset også har begynt fast med litt trening.
Eller lek for voksne barn som jeg kaller det.
Innebandy i regi av alle som har lyst.
Dette er jo bare helt genialt og et typisk eks på at menn er flinkere til slike ting enn oss kvinner.
De trenger et sted og være også er det bare å møte opp, betale en sum som er helt overkommelig for leie og deretter er det bare å spille og ha det gøy.
Og får man flere med seg så er dette bare helt supert og man kan få litt flere pauser enn hvis man er få.
Og man kan ikke bli for mange for da er det bare å danne flere lag som venter på tur.
Jeg er kjempestolt over dere mannfolk som kommer dere dit og løper og leker og er i et kjempe humør når dere kommer hjem.

Vi kvinner lager for mange problemer ved å få til slike enkle ting.Det blir så fort for mye drama og snakk at i de fleste tilfeller blir det ingen igjen, beklageligvis.
For problemene blir om man skal betale lik eller om det skal tas stilling til om man kan være med hver gang eller ikke.Skal det gis rabatt hvis man får med seg flere?Hva med de som bor alene og ikke har så mye penger, alle skal jo ha mulighet til å være med.
Hvem har ansvaret og hvem skal man sende meld til om man ikke kan, får man MÅ gi beskjed om man kan eller ikke.
Og hva skjer om man tar med seg noen andre ikke liker???Og hvorfor kan ikke mannen til den ene hjelpe til mer hjemme og hvor lenge pauser skal man ha?
Hvor lenge skal man spille om gangen?
Skal man bare spille den sammen tingen hele tiden eller skal man variere og hvem bestemmer hva og hvor lenge.
Nei, vi må nok ha litt møter om hvordan dette skal organisere og hvem skal ha disse møtene og hvem kan hvilken dag og klokke.For noen barn legger seg kl da mens andre legger seg jo senere.
DRAMA........

Så 1-0 til mannfolka.

Derfor har jeg nå klart og komme meg på spinning en gang i uken (på helsestudio) og turer nesten hver dag. Og har man lite planer i helgen så prøver jeg med på en zumba eller noe annet.
Var flink i går og satt på en trenings video hjemme så mulighetene er mange, må bare gidde og dra meg ut.

Men med 2 små barn får jeg masse ekstra trening helt gratis. De løftes opp og ned, skal bæres hit og dit. Vogn ut og inn i bilen så her er det bare å ta imot og HUSKE Å LØFTE RIKTIG!!!!

Så man kan si at med tanke på min nye situasjon så får jeg egentlig trent ganske mye.
Heia meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar