onsdag 27. april 2011

Tiden flyr

Ja, nå er det snart mai og det begynner å nærme seg veldig tiden at den store magen skal bli mindre og at fuglesang blir byttet ut med skrik og skrål.
Men vi gleder oss masse og håper jo at alt vil gå mer eller mindre smertefritt, til en viss grad.
Jeg har kommet dit at vondt blir det, uansett, men det er en smerte som jeg villig går gjennom og som jeg fort kommer til å glemme.

Så kanskje dere merker at bloggen blir litt mer om barn og alt det bringer med seg, men jeg lover jo at kommer jeg over sånne utrolig merkelig og tullete ting så skal jeg ROPE ut om det.

Har dere f.eks lagt merke til at de ikke lengre sier aktiv regularis når de snakker om yoghurten??
Nå er det sånne fine ord som bakterie flora eller noe i den duren. Flott, for det er jo faktisk sant. Det er bra å spise yoghurt......

Og etter hyling av bjørner og hva jeg mente om det, så kom det avsnittet på 5omdagen, se på denne siden.
Så det hjelper, om ikke man redder verden så er det jo noen som får det med seg og det er vel hele poenget med å ha en blogg??

Men jeg avslutter her og ser om jeg får kost meg litt i solen. Man vet jo aldri hvor lenge den er her i Norge. Har jo vært en flott påske, selv om man hadde litt husarrest og ikke fikk lov til å reise på fjellet i år. Den er grei og det var ok å være hjemme...men det blir nok ikke noe fast, påske er hytte og kos. Om det er med eller uten ski.

Men jeg sette jo pris på tilbakemeldinger og evnt ideer om noe jeg ikke har fått med meg som jeg sikkert liker eller ikke liker....jeg er klar.
Bare tenk på alle de utrolig dumme reklamefilmene!!!!!! La meg ikke starte.....ennå.

Koz og klemmer til alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar