lørdag 2. april 2011

Hunden som gir råd

Ja, nå kan jeg vel si at jeg ikke skjønner så veldig mye samtidig som jeg tror at jeg har forstått noe.
Eller noe sånt.

Saken er som dette:
Jeg er jo som noen vet begynt å bli litt større da man blir det ved en graviditet, og hvertfall når det begynner å bli nærme seg mer og mer.Våren kommer og dagene flyr.
Men jeg har jo fått beskjed om at det er så bra og holde seg litt i bevegelse får det er jo visst kjempe bra. Og vi hører jo på legene...

Så siden jeg har en hund er jo dette en flott måte å holde seg i bevegelse på, og hunder trenger jo også litt luft også så da er det jo 2 fluer i et smekk.

Vel, i dag skulle jeg være en flink matmor og tok med meg hunden til et nytt sted hvor hun kunne løpe litt fram og tilbake. Ingen bakker så jeg ville jo klare jo opptil mange minutter.

Kjempe fornøyd hund hoppet ut av bilen og ser ut som verdens gladeste hund som snuser og koser seg og holder til og med et normalt tempo for en gangs skyld så da måtte jo dette bare bli bra.
Har vel gått i ca 2 min og runder en sving da hunden snur seg og kommer mot meg. Det er jo ikke noe nytt da jeg ofte har med meg litt snacks i lomma. Ikke i dag, men regnet med at det var derfor hun kom. Jeg klapper henne litt og forventer at hun skal fortsette, men der tar jeg feil.
Da snur hun og bare kikker på meg.
Hmmm, hva skjer tenker jeg. Sikkert en godlukt som må sjekkes.
Men det var feil, for hun begynte bare å gå tilbake mot bilen, i et høyere fart. Snur seg et par ganger slik at hun er sikker på at jeg følger med.

Hva betyr dette da? Det har aldri skjedd at hun avbryter en tur og går frivillig tilbake til bilen. Og bare etter et par minutter..snodig.
Prøvde å rope på henne, men hun var helt bestemt på hva hun skulle..

Er det noen som kan hjelpe meg med hva dette betyr??
Kanskje jeg har en synsk hund??
Jeg er hvertfall forvirret.

1 kommentar:

  1. Great post! I wish you could follow up on this topic!

    aromatherapy

    SvarSlett