torsdag 4. november 2010

Troll

Ja, da har jeg vært og sett den nye norske filmen, Trolljeger.
Hva jeg syns?

Ble litt overrasket over måten filmen startet på, likte at man hadde en litt annen vri.
Skal ikke avsløre så mye hvis du ikke har sett den, bare gjøre det litt mer nysjerrig.
Det at det er aldersgrense på denne er kjempe bra og det er en grunn til det.
DET ER IKKE EN BARNEFILM, da vil dere få litt problemer ang troll og skog og alt mulig senere. Dette er helt klart en voksen film.

Men vi ble vel ikke helt enig hva slags sjaner denne filmen gikk inn under. Det var en herlig miks av skrekk, drama, komedie og dokumentar. Så her får man alt mener nå jeg.

Siden jeg er lett skremt og tror at ting man ikke har bevis på at ikke finnes så ble det mer skrekk for meg enn de andre tror jeg.

Var til tider veldig gla for at jeg hadde den store sterke hånda til mannen min og jeg kommer ikke til å gå tur i skogen alene med det første, uten at jeg har med riktig redskaper.....

Alt i alt var vi 4 enig etterpå at norske filmer har kommet seg betraktelig og at dette var en bra film, som helt klart anbefales....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar