torsdag 18. november 2010

Kong Vinter

Hei og hopp, da er han tilbake etter en lang periode med trening i høyden.
Han er tilbake i sitt livs form skal vi tro ekspertene så det blir spennende og se hvordan årets sesong blir.

Og med kong vinter kommer julen.
Ja, nå er det ikke lenge igjen. Det kommer jo like overraskende hvert år, men like hyggelig da.
Med masse lys, masse god mat og kaker.
Også julesanger. For hva er vel julen uten sanger man nesten kaster opp av og høre på, men som man bare må høre om og om igjen....

Hva er vel julen uten "last christmast........."
Også er det jo så mange klassikere på tv. Jeg gleder meg allerede.

I dag fikk jeg også kjøpt noen julegaver så jeg er kjempe fornøyd, føler nesten jeg er i rute - NOT.
Men jeg får det til hvert år....

Så slapp av mens man kan før stresset kommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar