fredag 23. april 2010

takk takk

Må bare få lov til å takke Espen som fikk min tirsdag og torsdags morgen til å bli UTROLIG bra.

Først:hvem er Espen?
Det er spinninginstruktøren som stiller opp når ikke Maria er der.
Er ikke for mange som stiller opp kl 6:30 for å spinne, men noe gale folk er det.
Min herlige morgen familie som jeg kaller det.Her får du høre det om det skulle være noe.Digger dere.

Vel, hva gjør Espen?
Han spiller video så man ser noe annet enn pulsen sin.Det er viktig å følge med på den, men i lengden er jo ikke det artig heller da.......klokken er som sagt TIDLIG..

For å gjøre sin jobb enklere når man skal lage nye video, har han vært så smart at han legger ut et ark hvor vi setter opp ønsker eller hva det er man ønsker.

Jeg har en helt som Espen har fanget opp.
Bon Jovi........sukk.
Han er sukkertøy og jeg kan si at hver gang jeg har hørt han, flyr pulsen opp. Helt latterlig, men slik er det. Ikke mange som kan si at de kledde permanent på 80 tallet, men han gjorde. Og ble jo ikke noe mindre sexy av å klippe seg (sikle sikle)

På tirsdag fikk vi se den nyeste videoen han har laget og der kom helten min......2 ganger!!!!!
Fins det noe bedre sier jeg.......
"Born to be my baby" hjelper i bakken og en herlig avslutning av timen med
"(you want to)make a memory"
Har du ikke hørt disse har du gått glipp av noe.

Så takk Espen.

1 kommentar:

  1. Takk, for posetiv omtale av timene mine.
    Det er ikke mulig å unngå å fange opp at han er helten din ;-)

    Espen

    Ps. Jeg hadde også permanet på 80 tallet og har klipt meg siden.

    SvarSlett