mandag 19. april 2010

Mandags morgen

Da sitter jeg her og har for en gangs skyld god tid før jeg reiser på jobben.
Har vært flink jente og gått tur med ei god venninne.
Det er så herlig å komme seg ut før alle andre, stille og rolig og det blir en god start på dagen. Helt klart prøve å holde på den rutinen.

Var på harry tur i går og jeg smiler godt når jeg går rundt og kikker på alle menneskene. Forstår jo at det enkelt kan lages program av slikt...... Så mye rart samlet på at sted.
Det som forundrer meg er at folk er så stressa når de er der, hallo, det blir ikke tomt for varer i de butikkenen så det er bare og slappe av.
God tid har du og får de stenger ikke før 21-HVER DAG.
Men det kan vel skje en gang det og at det blir tomt så jeg burde kanskje ha stresset mer og tatt meg meg alt mulig rart. Noen jeg alltid syns jeg gjør selv. Men denne gangen hadde jeg vært flink og hatt med meg handleliste og da blir det ikke så mye rart, selvom det alltid blir noe,hehe.
Er man på tur så er man på tur.

Blir spennende og se hva denne uken bringer, tror jeg ikke har masse planer, men kjenner jeg meg rett så pleier jeg og klare å fylle opp som vanlig...

Ha en flott dag videre folkens.

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en god start på dagen :)
    I morgen skal kjolen og stoffet settes sammen. Jeg er så spent på om det passer eller ikke!!! :)

    SvarSlett