torsdag 29. april 2010

Sko og slips

Ja, da er jeg nesten klar for bryllup i slutten av mai.
Nå mangler bare vesken, og den finner jeg nok skal du se.

På onsdag var ei venninne og jeg på Sandvika Storsenter for å se etter sko. Liertoppen hadde ikke noe som falt i smak så da kjører vi mot tigerstaden.

Det er mange sko butikker der og det var så sinnsykt mye kule sko nå. Trenger ekstra peng til å shoppe sko, noen som har et par tusen til overs som de ønsker å gi bort? Gi lyd fra deg.
Problemet var jo at de fleste var kule til skjørt og bukse, ikke penkjole......
Begynte å få litt panikk,men hadde sett et par. Det var kun at prisen kanskje var litt høy.
Hvor høy?Det var over 1000 som er langt over det jeg pleier å bruke på pensko.

Men jeg hadde jo en sak til og det var å finne slips til min kjære mann slik at vi matcher.Det er viktig, for jeg vil ikke være den eneste som ikke matcher, nei nei.
Og det var ikke så enkelt som jeg trodde. Var på tidligere tierack og de hadde ikke. Hva gjør vi?
Joda, men venninne visste råd og ledet meg inn i en butikk innerst inn i en gang.
Og de hadde slips, de hadde flere som passet.
"Jeg tar det" og var kjempe fornøyd.
"Det blir 800 kroner."
Det var like før både venninnen min og jeg gikk i bakken.HALLO, det er et slips.
Men fint var det og slips ble det........Det må bare låses inn etter bruk.

Så da var jo sko helt i orden og kjøpe da for de ble jo billig i denne sammenhengen, ikke sant?
Det som er digg er at jeg har fått kjøpt meg kjole, sko. Og jeg har fått levert kjolen slik at den passe Laila høyden.

Så nå er kun veske igjen og jeg er klar for fest.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar