onsdag 21. april 2010

Arrrrrrrrrrrrrgggggggggg

..... i dag er det rett og slett det jeg kaller en møkkadag.

Vet ikke hvorfor, men det er bare slik.

Startet flott med tur med hunden før jobben og kom med på jobb 1 time før jeg egentlig skal.

Det startet med at programmet jeg skal bruke henger og jeg må da vente 1 time før det blir fikset. Så da er det og prøve å gjøre noe annet, men ingenting blir noe særlig da jeg sårt trenger det "%¤&¤ programmet. Vel vel.
Resten av dagen var jeg oppgitt på alle, kort lunte og sinna inni meg.
Og jeg liker ikke den sinna følelsen.
Hvertfall ikke når jobben min er å sitte på sentralbordet. Og hva gjør jeg: jo, jeg må ta tlf x antall ganger og være sååå blid hver gang........(husk å smile Laila)
Det har gått greit selvom jeg sikkert noen ganger har vært litt kvas til noen på jobben.
Beklager dette, ikke min store dag i dag.

Etter jobb var jeg for første gang hos kinosolog (tror det er riktig skrevet).
Det var utrolig spennende og se hvordan hun jobbet og ser frem til å se om det hun sa har noe mening.
Fikk igjen vite at jeg ikke skal ha noe mel og ikke sukker........
HJELP,ikke sukker.Den blir tøff kjenner jeg.Må bare finne nye og artig snacks ting.
Forslag og tips tas mot med takk........
Men jeg er åpen og må jo bare prøve for å se om ting blir bedre. Nå er jeg lei av kranglete mage.Og kan hun hjelpe meg er jeg evig takknemlig.

Etter dette fikk jeg farget vekk musegrått hår og klippet det. Da forsvant noe av lengden, men det vokser ut igjen og nå begynner jeg og se at det snart er en fasong igjen. Det er det som er utfordringen når man klipper en side helt kort som jeg gjorde og ikke ha tålmodighet til at det skal vokse ut igjen...Men det begynner å hjelpe.Takk for hjelpen Helle.

Så nå skal jeg prøve å bli ferdig med å sy ferdig gardiner til høtta, skal se om jeg husker å legge inn et bilde når de er ferdig.....

Håper morgen dagen er bedre.....

"Bak skyene er himmelen alltid blå"

Ta vare på dere selv......

1 kommentar:

  1. Noen dager er bare sånn! Alle dager kan vel ikke være like bra kan de vel?
    Så spennende med kinesolog da! Hvor var du hen? Å kutte ut sukker er absolutt en utfordring, men det går overraskende bra så fort du kommer over kneika. Husk at Panda lakris er en god erstatter ;) Ellers er jo frukt og grønnsaker en hit. Og det finnes faktisk en sukkerfri mørk sjokolade om man skulle få skikkelig sukkerkrise en dag! Den er faktisk ganske god :) Kan ellers ikke huske at jeg måtte erstatte sukker så ofte. Du mister liksom søtsuget. Ganske deilig!!! Og morgendagen blir alltid bedre :)

    SvarSlett