onsdag 14. september 2011

Gå gå gå

Trodde jeg hadde sviktet allerede?
Neida,men ikke alltid at det man har mest lyst til er å sitte med pc`n så da tok det litt tid da.

Men på mandag var jeg i aktivitet, det ble opptil flere gå turer.
Først ble det en på ca 1 time også en til på rundt trekvarter. Den siste var i regnet så jeg syns det er + for dette, ikke sant? Jeg prøver som regel å gå fort og ikke bare tusle.

I går kan jeg ikke skryte av så mye da det ble for det meste sitting, men var i Råde på besøk så det var en veldig koselig dag.
Men med 2 jenter så blir det en del løfting opp og ned så litt ble det jo.

I dag er det forsatt tidlig, men skal ut på tur med barsel gjengen så det blir noen skritt i dag også.
Siden jeg har en litt kranglete skulder tar jeg det litt med ro så den ikke blir verre....

Så da tenker jeg at jeg skal lage litt frokostblanding, oppskriften er denne. Føler meg litt mer sunn bare av det....så får vi se hva dagen bringer av aktiviteter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar