søndag 11. september 2011

Deal?

Hmmmm, da er kan man si at høsten er her og man kan finne fram ulltøy og tykke jakker.
Og jeg prøver igjen og se om jeg kan få startet med litt trening igjen.
Jeg har prøvd flere ganger nå, men det har endt med at jeg sitter i sofan. Og jeg har ennå ikke funnet formen der så da får jeg se andre steder.

For at jeg skal ha litt mer press på meg selv at jeg kommer meg igang har jeg funnet ut at jeg kan jo like godt blogge litt om det, for da håper jeg at det er noen som etterlyser om det går for lang tid mellom hver gang.
Hva er det som gjelder som trening?
Egentlig alt som gjør at jeg ikke sitter i sofan, er ikke det en start så kan jeg heller legge til litt.
Jeg har jo 2 små som kommer til å kreve mer og mer og da tenker jeg at det blir mye gratis trening med de også.

Da har vi en avtale?
Du etterlyser om det går for lang tid og jeg skal prøve å gi pip om når jeg beveger meg........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar