mandag 16. mai 2011

Årets julegaver???

Wow, da ble jeg ferdig med dette prosjektet også.....
Den store ble vel ikke helt som forventet, men man lærer av sine feil og jeg fikk endret dette da jeg laget sminkepungen.

Det var faktisk mye enklere enn jeg hadde forventet og kan helt klart anbefale de som ikke føler seg som en syerske om å prøve dette prosjektet.
De er fine som gaver eller om du skal ha noe nytt selv.

Både stoff og mønster er kjøpt på stoff og stil. Jeg fant tilogmed det ene stoffet i billighaugen så det kan alltids lønne seg og stikke en tur bortom der først, det kan skjule seg en skatt eller to der.

Legger ut noen bilder så dere ser.
Her klippes det og legges klart før man begynner å sy.



Toalettmappen ble stor og kan få med seg masse, det er allerede testet.
Her fikk jeg plass til både shampo, balsam, dusjsåpe, tannbørste, tannkrem og kremer.


Sminkepungen er noe mindre, men ikke for liten...
Ofte syns jeg de er for små, men likte denne str veldig god. Og den jo brukes om man trenger noe til en mann eller barn eller bagen for treningen.


Så da blir det spennende og se om jeg kommer igang med noe nytt før de små kommer.
 Man tar dag for dag nå.
Årets julegaver???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar