tirsdag 16. mars 2010

Kommer det til å skje??

Vel, i dag er dagen da jeg håper at jeg skal få gjort masse.

Men ser nå at jeg ikke kommer til å rekke halvparten av mine gode planer.
Hvorfor det ikke kommer til å skje???

HAR IKKE LYST I DAG

Jeg har vel egentlig bare lyst til å legge meg og sove til helga.....det hadde vært digg.
Så jeg får heller tenke på det jeg allerede har gjort i dag og se om det holder.

  1. Morgenspinning - det er vel bra??
  2. Vært på jobb - gla jeg har en
  3. Fylt bensin - finnes det noe mer kjedelig ting å gjøre?
  4. Vært i butikken - uten handleliste og gikk ut med KUN det jeg trengte!
  5. Lagt fiskemiddag kun til meg selv - fisk er digg.Ny oppskrift som var nam nam
  6. Lagd blogg - bravo til meg.

Nei, jeg har gjort en del i dag så rekker jeg ikke alt jeg skulle så er det ok.....ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar