mandag 26. juli 2010

Bowling tur

Da har vi akkurat kommet hjem etter en tur på Drammen bowling.
Det er jo faktisk veldig gøy, selvom jeg ikke kan skryte på meg de beste poeng summene.
Men jeg slo min mann og da er jeg egentlig veldig fornøyd, beklager kjære.

Det som er vanskelig er jo denne teknikken som de prater om, jeg for min del har nok med å få den kula til å gå i nærheten av det jeg tenker. Noen ganger skjer det, de fleste ganger ikke...
men "det viktigste er jo å delta" har jeg lært.
(Nb:finne ut hva denne teknikken går ut på)

Artig med å være sosial med familie på andre steder enn hjemme hos noen, så jeg liker ideen med å gjenta dette oftere.Og jeg tror at de andre også likte den ideen.
Det er jo ikke så mye som skal til før man gjør noe annet som gjør at hverdagen ikke ser så grå ut.

Men det er jo like artig å smugtitte på de andre som er der....Ikke pent å kikke, men litt er vel lov? Bare man ikke glaner..
Alt fra barnefamilier til de kule gutta som har gått amok med snus boksen.
Slapp av gutter, det er faktisk ikke så kult å se ut som du har en HEL boks samtidig. Og når man også smatter på tøggis så blir jo ikke bilde noe bedre. Jeg ler inni meg. Synd at han en dag må se seg tilbake og innse at han faktisk ikke var så kul som han trodde...
Godt man ikke er der lengre, det er jo noe positivt med å bli litt eldre, man skjønner litt mer om hva som går an og hva som egentlig ikke er så nøye.
Men det er vel en del av livet å være kul, jeg trodde jeg var dritkul på den tida, men da var ikke snus inn. Så vi kule røyka!

Wow, så kult................

1 kommentar:

  1. Helt enig! Bowling er moro:) Jeg er klar for ny runde om ikke så veldig lenge! Vi får legge opp en taktikk, sånn at vi neste gang slår begge gutta ned i bowlingskoa ;)

    SvarSlett