fredag 3. august 2012

Det er

Det er bare slik det er og slik det blir.
Det er ingenting verken du eller jeg kan gjøre noe med det-tror jeg.
Det er bare noe man skal innfinne seg med og godta.
Det er utenfor din rekkevidde.
Det er et fenomen som man kan lære så mye av og som man vel aldri blir utlært på.
Det er som et barn, man vet aldri hva det finner på.
Det er et samtaleevne som man alltid kan prate med noen om, uansett alder,religion,kjønn.
Det er like mye elsket som hatet.
Det er aldri slik som du ønsker det, men blir man noen gang fornøyd?
Det er ubestemmelig og det gjør som det selv vil.
Det er aldri likt, selvom man mener det slikt.
Det er en ting som kan gjøre dagen din så utrolig mye bedre.
Det er forbindet mange myter til dette.
Det er noe du må regne med at du gjør feil med, enten den ene eller den andre veien.
Det er din venn eller din fiende.
Det er forutbestemt-tror jeg.

Det er ......
Været.

Ha en fortsatt fin sommer og jeg vet at det finnes sommer i Norge i år, jeg fant den på sørlandet. Det er der den er i år og skal du oppleve den, må du reise dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar