søndag 10. oktober 2010

Et frø er lagt i jorden.

Ja, man kan vel si det på den måten.
Noen av dere har vel gått og ventet i spenning på hvordan det har gått etter at vi var i Danmark og jeg har ikke sagt så mye.

Men jeg vet hvordan det ligger an nå.
Har tatt testen og det og er jo noe som krever sin styrke i tid.
Ja, det tar i mer enn 3 min, men de går jo ikke fort unna.
Testen var av det slaget at men enten for en strek for negativ og 2 streker for positiv.
En strek kom opp og jeg var jo ikke overrasket akkurat, kunne vel ikke være vårt hell at det skulle gå.
Det hadde bare gått 1 min så jeg skulle være flink jente og vente for det sto at den ene kom med en gang.
Vente-vente-vente.

Hmmmmmm,hva er det? Er ikke det en tynn strek til som er der?? Nei, det kan ikke, vente litt til. Gå ut og lufte hunden og gå inn igjen og kikke.
Joda, en strek til var kommet fram, ikke like sterk, men helt klart en strek.
Hva vil det si? Jo, da er den jo positiv da!!
Det tok en lang stund før jeg skjønte hva det betydde. At det hadde gått i boks. Et lite frø var sådd.

Så nå er man i en verden som er ukjent og man vet ikke hva som skjer.
Man tar en dag av gangen og prøver å slappe av med tanken, men det forsatt veldig uvirkelig at det har gått bra. Endelig så skulle det ordne seg, hvertfall fram til dette stadiet.

Hvordan dagene framover blir vil tiden vise, men vi er positive og håper at dette ordner seg.

HURRA HURRA

2 kommentarer:

  1. Å så bra Laila! Gratulerer så masse! Har fulgt med dere en stund nå både på facebook og her og har kryssa fingrene for dere flere ganger! :) Håper frøet gror godt, så skal dere se dere snart har masse å se frem til!
    Klem fra Gry

    SvarSlett
  2. Herregud så bra!!! Unner ingen i hele verden at dette skal gå bra så mye som jeg unner dere det!!! (var det en rar setning?) Om det lille frøet er like seig som mamman og pappan sin så blir det nok sittende godt fast!! :)
    Klem fra Helene

    SvarSlett